MOMENTY: wrzesień

04:47

Jak obiecałam, publikuję kolejny zestaw zdjęć z telefonu. Wrzesień był ( i jeszcze jest) ciepły i słoneczny  ale nie zabrakło też kilku zimniejszych dni, podczas których uwielbiam otulić się kocem, obejrzeć film lub poczytać książkę. Szkoła zaczęła się na dobre, mało czasu, dużo nauki. Na szczęście są weekendy, które są jak z innej bajki.
Zaległe mam jeczcze zdjęcia Macieja, ale  postaram się z tym uporać jeszcze dzisiaj. :)

6,30 rano. 
Moje rude włosy, przez które przybija się poranne słońce


Jednonogowiec ;o

Usnęła mi na ramieniu i jak tu się ruszyć?
Promienie słońca na ścianie
Leniwe dni przed komputerem z kotem na kolanach.


W drodze na przystanek.











Zaskakuje mnie swoimi pozycjami do spania.

Kawa przed nauką

Sawicka!


Przypadkiem, ukradkiem.

Mniam!
I jak tu się zdrowo odżywiać?!





Śpioch!

Kawa u Ilony :D

Tak wygląda moja droga na przystanek o 6 rano.

zEMby


Ukochane buty!

Fontanna w Kielcach

Deszczowy dzień.

Sienkiewicza o 8 rano, bez okularów przeciwsłonecznych trudno żyć.

Park.

Jesień! + korona :D


I to by było na tyle :>

You Might Also Like

0 komentarze

INSTAGAM

Subscribe