MOMENTY: Październik 2012

11:01

Wreszcie przyszedł czas, na opublikowanie kolejnych parunastu zdjęć, zrobionych przeze mnie telefonem w ciągu tego miesiąca.
Październik pokazał nam prawdziwą, polską  złotą jesień. Pomimo kilku chłodniejszych dni, pogoda sprzyjała i aż miło było wstawać widząc za oknem słońce. Fakt, faktem dzisiaj mamy  piękną zimę tej jesieni :D  A ja coraz bardziej czuję już potrzebę dłuższego weekendu...
No dobra, nie będę Was już dłużej zanudzała więc prezentuję klika pstryków :)


Sesje fotograficzne na szkolnym korytarzu :D

Kuba ma królicze zęby!

Żylasta szyja ;o


Najpiękniejszy bukiet :>

Zbulwersowana Ilona :D

Konik polny na szybie samochodu

Inny Konik Polny - serwujący alkohol :)






Zdjęcie z przymierzalni obowiązkowo też musi być!


Przed burzą



Moje zwierzaki wygrywają w zawodach na najdziwniejszą pozycję do spania :D





Po sesji zdjęciowej z Dominiką :)

Herby jesienią




Zachód słońca na Herbach

:D


Zalew w Brodach

Zalew w Brodach

Przystań wodna :)



Autobusowa moda :d


Babeczki z nadzieniem kokosowym! Omnomnom

Zaskoczeni przez zimę!

Płonące chmury :>

You Might Also Like

5 komentarze

  1. Suuper! ;) Dołaczam się i liczę na to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. te zdjecia zalewu sa cudowne, wygladaja jak ze starych widokówek :D

    OdpowiedzUsuń
  3. dzieki :D osobiście najlepiej czuje sie qw różowych a za miesiac planuje sobie zrobic rozowo - fioletowo - niebiesie :d mam nadzieje, ze wyjdzie :D
    nie ma sie czego bac :D w sumie zawsze jak zafarbujesz na blond to mozesz znowu zrobic rude ;p mi sie bylo ciezko przyzwyczaic do blondu na poczatku,a le mysle, ze jest spoko :D w zyciu bym nie powiedziala, ze keidyskolwiek bede mial jasne wlosy,a tu prosze ;p
    moze keidys spróbujesz :D ja mysle, ze teraz poki moge to bede ko9rzystac, bo na starosc raczej rozowych nie bede miala :D raczej rude :D haha

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy zbiór naprawdę klimatycznych zdjęć. :) Mam nadzieję,że kupiłaś sukienkę, jest śliczna *.*

    OdpowiedzUsuń

INSTAGAM

Subscribe