MOMENTY : listopad i grudzień

13:36

Ponieważ z listopada miałam mało zdjęć, uznałam że dobrym rozwiązaniem będzie połączyć te dwa posty.
Kolejne dwa miesiące minęły mi okropnie szybko... Dużo spraw, obowiązków, nowych wyzwań. W ostatnim czasie sporo przemyśleń. Nadeszły upragnione święta a wraz z nimi masa wolnego czasu, którego nie wiem jak spożytkować. Nie chcę na koniec tygodnia myśleć, że źle wykorzystałam te dni. Mam nadzieję że 2013 rok będzie jeszcze lepszy niż rok obecny, który i tak okazał się dla mnie dosyć łaskawy.
Poznałam wielu ciekawych i wspaniałych ludzi, zrobiłam kilka udanych sesji zdjęciowych, świetnie się bawiłam na kilkunastu imprezach, świętowałam swoją 18, przygarnęłam pod dach najsłodsze stworzenia : Karen i Szazę, zapisałam się na prawo jazdy (niedługo egzamin ), i wiele rzeczy się działo i tych dobrych i złych. Dlatego chciałabym w 2013 roku pominąć te złe wydarzenia a zastąpić je jak największą liczbą szczęśliwych chwil. To tyle ode mnie a teraz prezentuję zdjęcia z ostatnich 2 miesięcy :))

WESOŁYCH ŚWIĄT! :*


Rodzinne świętowanie :>

Z bratem :)







pierwsza  zauważona przeze mnie choinka w Kielcach

Uwielbiam świąteczne wystawy!

MATURA!
I <3 lody bakaliowe


Zdjęcia do prawa jazdy. O ile zdam :D





"Love me tender..."

















Próba poloneza :)

Szaza :>


Karen :>



Są i lampki w pokoju :)


Śpi!

You Might Also Like

2 komentarze

INSTAGAM

Subscribe