MOMENTY: Kwiecień

11:17

Hej. Mam Wam do pokazania kolejny zestaw instagramowych zdjęć. Tym razem nie ma ich tak wiele jak to bywało wcześniej, z powodu mojego lenistwa (rumienię się), ale liczy się to, że w ogóle jakiekolwiek są! Z drugiej strony moje życie teraz zwykle toczy się w moim domu, gdzie próbuję(!) uczyć się do matury. I właśnie z tego powodu nie mam zbyt wielu okazji do robienia ciekawych zdjęć. Link do mojego instagrama znajdziecie po prawej stronie w kolumnie : kontakt.
A teraz oglądajcie! :)


Cudowny obiektywo-kubek. Zawsze chciałam taki mieć!

Przez całą zimę brakowało mi lodów z Świętej Katarzyny. Yummy!

Musiałam się też pochwalić naszym klasowym zwycięstwem! W czerwcu Bruksela będzie nasza!




Jeżeli ktoś mi powie że Dzieje Tristana i Izoldy są beznadziejne, uznam go za szaleńca!

3 lata minęły w mgnieniu oka...


I coś co kocham najbardziej : kwitnące drzewa.



You Might Also Like

1 komentarze

  1. Super blog :)
    Obserwujemy tu i na bloglovin?
    http://jakdwiekroplewody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

INSTAGAM

Subscribe