WAKACJE

08:12

Przybijam wszystkim wirtualną piątkę! Zakończyłam ciąg siedmiu egzaminów dojrzałości.  Dlatego też maj był wyjątkowo stresującym miesiącem. Matura okazała się wyolbrzymionym przez wszystkich egzaminem. Oczywiście jest niesamowicie ważna, bo w końcu sprawdzamy swoje możliwości i dzięki dobremu wynikowi dostajemy się na wymarzone studia ale można powiedzieć : "nie taki diabeł straszny jak go malują". Przetrwałam 7 nerwowych dni i po ostatnim egzaminie nie mogłam uwierzyć że to już koniec. Matury ustne, które spędzały mi sen z powiek, okazały się na pewien sposób przyjemne. Pisemne natomiast mocno zaskakiwały. Przemęczyłam się i dzisiaj siedzę z niewyobrażoną ulgą na duszy, że to już za mną. Mam jak narazie (dopóki nie znajdę jakiejś wakacyjnej pracy) ogrom wolnego czasu, dlatego planuję spożytkować go na przyjemności i uwaga(!) jedną z nich jest sport. Oczywiście nie zostanę maniakiem, bo to graniczyłoby z cudem ale... jazda na rolkach lub rowerze wydaje się odpowiednim dla mnie typem aktywnie spędzanego czasu. Pomimo strachu przed urazami (mam do nich skłonności), postaram się wytrwać przynajmniej przy tych drobnych ćwiczeniach i mam nadzieję że poprawię swoją kondycję. Oczywiście czasu nie zabraknie dla fotografii, jako że obiecywałam swoją poprawę to zamierzam dotrzymać słowa! A na dodatek jest tyle świetnych filmów, książek, muzyki i zdjęć do odkrycia że z pewnością 4 miesiące mi nie wystarczą. :(
Gdzie tu jeszcze pomieścić żądzę odkrywania świata?!
Zapowiada się ciekawe lato... :)


You Might Also Like

1 komentarze

  1. Świetne zdjęcia

    Zapraszam Cię do mnie na konkurs:
    http://letmelook.blogspot.com/2013/05/wygraj-koszulke-celine-paris.html

    OdpowiedzUsuń

INSTAGAM

Subscribe