MOMENTY: Maj

11:25

Post z nową sesją zdjęciową już się szykuje a tymczasem postanowiłam uzupełnić bloga o kolejne zdjęcia z mojego życia codziennego. Kilka z nich mogliście już zobaczyć na moim instagramie ( link po prawej w kolumnie "kontakt"). Zapraszam do obejrzenia i mam nadzieję że będziecie cierpliwi i jeszcze chwilę poczekacie na kolejny post :)

Po obcięciu włosów :)
Matura!

Ognisko na zakończenie liceum :>






Wiosna zawitała w moim pokoju :)

Jedno z trzech maleństw Szazy :>

Zalew w Wilkowie

Powrót z sesji zdjęciowej ;D




Nareszcie zrobiło się ciepło!


Mój brat jest artystą! ( to rodzinne)

You Might Also Like

1 komentarze

  1. Świetne zdjęcia:)


    Zapraszam Cię do mnie na konkurs, do wygrania odżywka REVITALASH,stymulująca wzrost rzęs:)
    letmelook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

INSTAGAM

Subscribe