Kinga Szczykutowicz

09:56

Cześć! Mam dzisiaj dla Was klika zdjęć z sesji z Kingą. Miała się ona odbyć już jakiś czas temu, jednak początkowo nie miałam blendy, potem pogoda się zepsuła i dopiero dwa tygodnie temu w poniedziałek udało nam się spotkać. Na początku myślałam że nic się nie uda: rano wstałam z bólem brzucha, moja koleżanka, która miała nam pomagać nie dała rady przyjechać a na dodatek w radiu usłyszałam, że mogą wystąpić przelotne opady deszczu. Już miałam w głowie "o nie, znów będzie trzeba przełożyć", kiedy napisała do mnie Kinga, że weźmie swoją przyjaciółkę i już się szykuje. To rozwiało wszelkie moje wątpliwości, powiedziałam sobie "raz kozie śmierć" i pojechałam po dziewczyny.
Zdjęcia odbyły się w bardzo przyjaznej atmosferze, udało nam się stworzyć trzy stylizacje i pojechać w trzy miejsca. Kinga (jak na swój debiut przed obiektywem) spisała się wzorowo, dzięki czemu mogę się Wam pochwalić kolejnymi pracami :)
Zacznę od zdjęcia które zostało wyróżnione przez PhotoVogue :)











You Might Also Like

2 komentarze

  1. Jej, śliczne zdjęcia, a Kinga jeszcze śliczniejsza *.*

    OdpowiedzUsuń

INSTAGAM

Subscribe