Grzybobranie

01:19

Wczoraj wraz z rodzicami wybrałam się na grzyby. Był to drugi raz w moim życiu. Po raz pierwszy byłam parę lat temu i dopiero wczoraj uznałam, że może to być dobra okazja do zrobienia kilku zdjęć. Niestety ciężko było znaleźć jakiekolwiek okazy grzybów. Ku mojemu zadowoleniu bystre oczy moich rodziców dostrzegły (wśród liści) kilka sprawców całego zamieszania :)  Zdjęcia wyszły ciemne i zaszumione co według mnie oddaje klimat ciemnego lasu. Oglądajcie! :)




























You Might Also Like

8 komentarze

  1. grzybobranie :) my też byłyśmy na grzybach i nazbierałyśmy dużo grzybków :)
    Obserwujemy i zapraszamy do nas :)
    http://magia-siostr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My nie mieliśmy tyle szczęścia, znaleźliśmy tylko kilka grzybów :(

      Usuń
  2. Bardzo ładne zdjęcia! Ja bym chodziła na grzyby jak bym się nie bała pająków :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja mam większy strach przed kleszczami, brr.

      Usuń
  3. You are invited to take part in my International Giveaway sponsored by Mignon Mignon.

    Visit: http://beauty-fulll.blogspot.com/2013/09/international-giveaway-sponsored-by.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, great pictures :)

    xoxo
    Ina :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Ja mam lęk przed kleszczami, dlatego rzadko się decyduję na wejście do lasu :)

      Usuń

INSTAGAM

Subscribe