MOMENTY: Sierpień

06:10

Rozpoczął się nowy, mój ostatni miesiąc wakacji przed rozpoczęciem studiów. Od tylu lat wraz z nadejściem września starannie przygotowywałam się na kolejne chwile nad książkami. Czas szkolnych zakupów, był dla mnie czymś na podobieństwo świąt Bożego Narodzenia. Piękne okładeczki, długopisiki, markery, i pachnące nowością książki plus kolejne postanowienia systematyczności - na to wszystko w tym roku czekam niestety miesiąc dłużej. Z drugiej strony jest mi też smutno bo oto najdłuższe wakacje w życiu kończą się nieubłaganie i z doświadczenia wiem, że te kolejne trzydzieści dni minie mi jak tydzień, bądź szybciej :<
Cóż mogę powiedzieć o sierpniu. Zaczęłam biegać, przeczytałam parę książek, spędziłam czas z dawno niewidzianą rodziną, spotykałam się z przyjaciółmi i z moim Maciejem i samo jakoś zleciało :)
Tym razem dodatkowo mam dla Was zdjęcia moich sierpniowych łupów zakupowych ( mam manię dokumentowania wszystkiego - przyszła kolej na zakupy). Więc zapraszam do oglądania :)


Zwiedzamy zakątki Belna :)

Nicholas Sparks - Na ratunek




Grochola - Nigdy w życiu! i Serce na temblaku



Niepozorny Laki ;)

Przed sesją z Kingą Szczykutowicz :)
Proste :)

 
Pożegnanie Marioli :<
A teraz pora na zakupy:







You Might Also Like

1 komentarze

  1. Pierwsza torebka jest cudowna i bardzo elegancka. Fantastyczny zakup :) pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń

INSTAGAM

Subscribe