Kornelia Wiśniewska

00:38

Hej!
Kilka dni temu miałam ogromną przyjemność współpracować z najbardziej rozgadaną, wesołą i miłą osobą jaką znam. Kornelia -bo o niej mowa- prowadzi bloga modowego i w tym właśnie klimacie utrzymane są zdjęcia. Jestem z nich niezmiernie zadowolona bo po pierwsze : obiektyw mimo silnego słońca nie zawiódł, po drugie ja sama przemogłam się co do umawiania się na zdjęcia, po trzecie przedstawiają piękną i utalentowaną osobę :)
Oby w przyszłości było więcej tak pozytywnych ludzi na mojej drodze :)
BLOG KORNELII: http://forbiddensize.blogspot.com/
















You Might Also Like

27 komentarze

  1. śliczna sukienka i fantastyczne zdjęcia obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Owszem, Kornelia świetnie wygląda ;p

      Usuń
  4. śliczna dziewczyna na zdjęciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne zdjęcia, masz talent:) a dziewczyna na zdjęciach jest bardzo ładna ps. Zapraszam do mnie na nowy post!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialne zdjecia :)
    Pomyslowo i fajnie :)
    Follow?
    fashionlikealife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. wow.. you are so beautiful! Amazing girl:)

    love your blog!
    www.throughalltimes.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia,a Kornelia zachwyca urodą, jak zawsze :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna ta Kornelia :) a zdjęcia robisz niesamowite! :)

    http://blond-yasmin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, beautiful pictures and you look really amazing. <3

    xoxo
    Ina :*

    OdpowiedzUsuń
  11. PRzecudne zdjęcia, przepiękna modelka!


    Pozdrawiam,
    Confassion
    www.confassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

INSTAGAM

Subscribe