Spotkanie blogerek - Kielce "Pożegnanie lata".

02:22

Hej! 
Dwa dni temu, czyli w niedzielę miałam przyjemność uczestniczyć w spotkaniu świętokrzyskich, kosmetycznych blogerek. Jako fotograf całego wydarzenia starałam się uchwycić jak najwięcej ważnych punktów zebrania. W lokalu ( tokajCafe) panowała nieziemska atmosfera, wystrój wnętrza jak i obsługa były na wysokim poziomie a widok ciast, jakie dziewczyny zamawiały sprawiał, że chciałam porzucić dietę! :)Całe spotkanie było starannie zaplanowane przez dwie, urocze organizatorki - Iwonę (BLOG)  i Magdę (BLOG). Cóż się mogę więcej rozpisywać - cieszę się, że mogłam uczestniczyć w tym wydarzeniu, sama jestem łasa na kosmetyki, więc z ogromną przyjemnością posłuchałam dwóch prezentacji kosmetycznych i innych nowinek. Mam nadzieję że będę miała jeszcze kiedyś przyjemność wziąć udział w podobnym zebraniu :) I oczywiście wstawiam kilka zdjęć :)



 








 
















You Might Also Like

12 komentarze

  1. po raz kolejny dziekujemy bardzo :) dzięki Tobie mamy świetną pamiątkę! :) :*
    a zdjęcia- pierwsza klasa! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po raz kolejny - proszę bardzo :) Polecam się na przyszłość :)

      Usuń
  2. Zdjęcia świetne i wszystko super ukazane ;) Ja już nie dziękuję, bo podobno robię to zbyt często ;)
    Gdybyśmy zdecydowały się na ponowną organizację jakiegoś spotkania, to wiedz, że będziemy o Tobie pamiętać :D
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie bardzo się cieszę i do następnego razu :>

      Usuń
  3. ekstra sprawa! żałuję,że nie miałam pojęcia takim wydarzeniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż chce się założyć bloga kosmetycznego! ;D Sponsorzy spotkania byli bardzo hojni dla uczestniczek ;)

      Usuń
  4. świetne zdjęcia. Chętnie wybrałabym się na takie spotkanie ;-))
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne wydarzenie :) sama bym na coś takiego poszła

    OdpowiedzUsuń
  6. Kilka znajomych twarzy z YouTube :P :))

    Obserwuję!! I zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. wow! lovely pictures! beautiful!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń

INSTAGAM

Subscribe