MOMENTY: wrzesień

02:49

Hej!
Nie mogę przyzwyczaić myśli do tego, że to już październik, że rozpoczęły się studia i że skończyły się 4,5 miesięczne wakacje. Wrzesień był bardzo dobrym miesiącem pod względem fotograficznym, co można zauważyć, patrząc na liczbę postów na blogu, która znacznie wzrosła. Wzrosła również oglądalność oraz przybyło kilku obserwatorów, za co Wam bardzo serdecznie dziękuję :) Mam nadzieję, że pozostaniecie ze mną i w miarę możliwości będziecie dalej śledzić moje poczynania. 
Niestety, myślę, że będę miała coraz mniej czasu na przyjemności typu - fotografia, a to z powodu rozpoczęcia studiów. Nie oznacza to, że nic tu się nie będzie pojawiało, jednak nie mogę obiecać ani systematycznych ani częstych postów :< Mimo to mam nadzieję, że uda mi się pogodzić przyjemne z pożytecznym :) A teraz przedstawiam Wam kilka instagramowych zdjęć z ubiegłego miesiąca :)

1.Wizyta Małgorzaty   2.Urocze koto-skarpetki, H&M    3. Piękna ja :)

1. Sinsay    2. House    3. Sinsay

1. W drodze    2. ^.^   3. Zdjęcie w lustrze- obowiązkowe

1. Znów piękna ja    2. Parfois   3. "Zbrodnia i kara" - przczytana

1. New Yorker    2. Znów w drodze   3. Reserved

1. Nadal w drodze :D    2. Kawa i cistko w "Świecie słodyczy"   3. Leniuchowanie 

1. Kontuzja kolana    2. Wyprawa na grzyby    3. Nowość na półce :>

1. Małe zakupy   2. Piękna ja po raz któryś ;p    3. Nowe kosmetyki do włosów

1. Żegnajcie rudości- czas na blond!    2. bukiet    3. Samo zdrowie

1. Nowa lektura na chłodne wieczory   2. Eksperyment z lokami    3. House

1. Reserved   2. Zimno wszędzie   3. House

1. Blond!   2. Rudość!  3. Blond!

You Might Also Like

30 komentarze

  1. Twoje czarno-białe zdjęcie w okularach ... ma coś w sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. co studiujesz? ;)
    świetne zdjęcia ;) wiadomo ze im więcej nauki tym mniej czasu ;)
    pozdrawiam ciepło i w wolnej chwili zapraszam do siebie ;)
    ayuna-chan.bloog.pl
    organizuje mały konkurs, może cie zainteresuje? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Studiuję Fizjoterapię :) I cieszę się, że zdjęcia się podobają :))

      Usuń
  3. Masz super bloga, pięknie piszesz! w każdym kolorze włosów ci do twarzy
    http://senioritasunshine.blogspot.com
    dopiero zaczynam, może zaobserwujesz, polubisz na face? odwdzięczę się :) - wybacz za spam

    OdpowiedzUsuń
  4. Cool pictures! Loving your necklace:))

    OdpowiedzUsuń
  5. podobasz mi sie w okularach! powodzenia na studiach :)

    dziekuje za slad u mnie! co powiesz na wzajemna obserwacje?

    OdpowiedzUsuń
  6. Miło że się efekt podoba :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. oj szybko leci ten czas.Zanim się obejrzysz będzie już lato, miejmy nadzieję;d dużo zakupów, ale udane;d
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że za chwilę będę wspominała pierwszy miesiąc na studiach - tak jak to było w przypadku liceum. Niemniej jednak jak na razie czas płynie baaaardzo wolno :P

      Usuń
  8. Świetne zdjęcia! Masz ciekawy blog! : )

    OdpowiedzUsuń
  9. "Bez mojej zgody" - mistrzowska książka! Jeśli przypadnie Ci do gustu ta autorka to polecam jeszcze jej inne książki. Przede wszystkim: "Co nam zostało" i "Czarownice z Sallem Falls"

    Pozdrawiam
    Confassion
    www.confassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgadzam się że ta książka jest mistrzowska, w jej przypadku nie można mówić o czytaniu - ja ją pochłaniam! :) Z chęcią przeczytam inne, dzięki za propozycje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. lubię takie 'instagramowe' połączenia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. na pewno czytałam lepsze książki niż "Bez mojej zgody", ale zdecydowanie jest warta chwili uwagi i przemyśleń :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nice pics :)

    Federica
    www.thecutielicious.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Nice Blog :)

    Wanna follow each other on GFC, Bloglovin, Facebook or Twitter???

    Just let me know and I will make sure to follow ya back
    xoxo

    OdpowiedzUsuń

INSTAGAM

Subscribe