Święta, święta i PO świętach

10:18

Święta to magiczny czas, szczególnie kiedy możemy spędzić je z rodziną, przyjaciółmi i osobami które kochamy. Jestem jedną z tych osób, które już od połowy listopada śpiewają kolędy i świąteczne piosenki (ba, od połowy... ja cały rok to robię), wieszają światełka, rozmyślają nad tym jakie świąteczne pyszności wylądują w moim brzusiu (nieważne dodatkowe kilogramy!). Przepełnia mnie błogi spokój na myśl o długich, leniwych wieczorach z książką w ręku i pięknie pachnącą świeczką tuż obok. 
Do 21 grudnia byłam jednym wielkim kłębkiem stresu. Kolokwia, zaliczenia a przecież średnia ma być jak najwyższa! Powroty z zajęć o 22.00 wykończały mnie już do reszty. Marzyłam wtedy jedynie o ciepłym, pełnym poduszek łóżku, gdzie wpadnę w objęcia Morfeusza i szybko z nich nie wyjdę. Te marzenia ziściły się dopiero niedawno, kiedy mogłam bez większej winy pospać sobie upragnione 9 godzin (TAK BARDZO KOCHAM ŚWIĘTA). :)
Mam nadzieję że na uczelnię wrócę pełna zapału, chęci do pochłaniania wiedzy i pełna cierpliwości do nauki przed sesją.
A teraz przedstawiam Wam kilka świątecznych zdjęć! 














You Might Also Like

4 komentarze

  1. Ja nigdy nie wracam pełna cierpliwości ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też coś czuję że to co napisałam, w praktyce się nie sprawdzi, jednak nie pozostaje mi nic innego, jak mocno wierzyć w to że będzie dobrze :p

      Usuń
  2. Atmosfera świąt - taka magiczna, piękna, a tak krótko trwa ;/ Uwielbiam wszystko co z tym związane, więc te zdjęcia są już tylko wisienką na torcie :))
    Piękne <3

    Zapraszam do mnie:
    http://magic-music-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

INSTAGAM

Subscribe