I wanna taste you but your lips are venomous poison...

02:13

Dżemdobry!
Mam dla Was dosyć unikatowy post, bo zawierający moje autoportrety. Dawno czegoś takiego nie było a jako, że w ostatnim czasie miałam dużo nauki, to musiałam urozmaicić ten ciężki czas sesji robiąc... sobie sesję :) Zdjęć mało (aż 3!), bo jestem dosyć krytyczna w stosunku do tego jak wychodzę na zdjęciach ale myślę, że MOŻE częściej będą się tu pojawiać takie posty. W każdym razie: mam nadzieję że się Wam spodoba.




You Might Also Like

17 komentarze

  1. Wyglądasz niesamowicie! Jesteś świetnie umalowana, delikatny makijaż bardzo podkreśla Twoją urodę<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tak miłe słowa :) Jest to mój codzienny makijaż (wyłączając czerwoną szminkę), więc cieszę się, że się podoba :>

      Usuń
  2. Jeśli tak wychodzisz, to nie powinnaś być absolutnie krytyczna! Wyglądasz CU-DO-WNIE!

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne zdjęcia!
    jesteś bardzo fotogeniczna.


    całusy!
    jesuswannatouchme.
    <3

    OdpowiedzUsuń
  4. No naprawdę piękne zdjęcia, jesteś fotogeniczna. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudownie :* Jak robisz loki ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Loki... Dosyć niedbale łapię pojedyncze pasma i zakręcam na lokówkę. :)

      Usuń
  6. Robisz idealną kreskę :) Podziwiam za takie niesamowite autoportrety, mi takie zdjęcia zazwyczaj wychodzą strasznie ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogę się właśnie nauczyć robić bardziej zadartej "jaskółki". Ale cieszę się że się podoba :)
      Metoda prób i błędów - z wielu zdjęć AŻ 3 było możliwych do pokazania :p

      Usuń
  7. Ja też nie przepadam za swoim widokiem na zdjęciach, więc Cię poniekąd rozumiem. Jednak nie masz co się obawiać, te zdjęcia są śliczne, ładnie wyszłaś i jesteś bardzo ładną dziewczyną :)

    OdpowiedzUsuń

INSTAGAM

Subscribe