MOMENTY : styczeń i luty

10:40

Hej!
Mam dla Was dzisiaj kilka zdjęć wykonanych telefonem w przeciągu ostatnich dwóch miesięcy. Zapraszam do obserwowania mnie na instagramie, do którego link znajdziecie po prawej stronie, w zakładce "kontakt" :)

1.Lektura na nowy rok.               2. Nowy rok -nowy kalendarz :)           3. Nowości na półce.

1. Empik ma genialne czapki w swoim asortymencie.          2. Uczymy się z Karen             3. Ja i Karen( tam z tyłu)


Nowa czerwona szminka <3

1.Ciężki styczeń- pełen egzaminów.              2.Zły koteł nie pozwala się uczyć                3.Piękny i mądry cytat.

1. Zakupy z mamą  2. Spotkanie z przyjaciółmi ( Ilona jeszcze powinna być na zdjęciu :< )     3. Spotkanie na szampana zawsze spoko :)

1;2;3 - Ja i Karen

2.Pierwszy raz robione sushi!

1;3 - Karen jest miodelką. 2- obecnie pochłaniana książka

Mam słabość do pięknych pudełek.

You Might Also Like

5 komentarze

  1. Uwielbiam takie "instagramowe mixy" :D Super <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki! W planie mam jeszcze filmik w podobnie zrobiony sposób, ale to dużo pracy. Znajomy muzyk przygotował mi już podkład z pianina, więc mam motywację, by całość skończyć :)

    A co do instagramu - jak książka? Bo jestem wierną fanką serialu, ale jeszcze nie wpadła mi w ręce. Warto?

    Pozdrawiam,
    Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie czekam na efekty :)
      Książka jest genialna. Jednak myślę, że jeżeli najpierw obejrzałaś serial (tak jak ja to zrobiłam) to książka może okazać się przewidywalna, bo pierwszy sezon jest idealnie odwzorowany i może to lekko zniechęcić. Jednak myślę, że warto brnąć dalej w tą serię, bo już w "Starciu Królów" kilka wątków jest inaczej przedstawionych w serialu a im dalej tym ciekawiej się dzieje :) Samą zachętą są miliony fanów twórczości Martina. Wśród tych fanów jestem również ja i polecam z całego serca :)
      Swoją drogą, dzięki Twojemu blogowi odkryłam "Igrzyska Śmierci", które teraz są na wysokiej pozycji, na mojej liście ulubionych książek :)

      Usuń
    2. O, właśnie podobne opinie słyszałam - że dalsze części już się trochę różnią i że są warte przeczytania. Chyba faktycznie muszę w końcu po nie sięgnąć!
      Taak, ,,Igrzyska Śmierci" to też jeden z moich faworytów - i w tym przypadku także pierwsza część książki jest idealnie odwzorowana. Mimo wszystko im dalej w kolejne części tym mniej podobały mi się książki, niestety. Pierwsza część mnie zachwyciła, ale trzecia... rozczarowała. Ale suma sumarum warto i cieszę się, że pomogłam Ci je odkryć :)

      Usuń
    3. "Kosogłos" faktycznie ma już inny klimat, niż poprzednie dwie książki. Jednak również uważam, że warto przeczytać całą serię i namawiam do tego każdego z moich bliskich, lubiącego czytać :D

      Usuń

INSTAGAM

Subscribe