MOMENTY: marzec&kwiecień

11:41

Hej! Ale dawno tu zaglądałam! 
Skłamałabym, gdybym napisała, że nie miałam czasu na publikację nowych postów. Czas był, jednak brakło tego czegoś,  co pozwala mi swobodnie napisać tu kilka słów - a nie chcę aby ten blog wyglądał "nago". I tutaj kieruję do Was prośbę, bądź pytanie : napiszcie mi, o czym chcielibyście tu poczytać. Postaram się więcej czasu poświęcić na tę przyjemność jaką jest blogowanie :)
Większość przedmiotów mam już zaliczonych - w tym te najcięższe - a pozostaje kilka egzaminów w sesji, co oznacza, że zamiast się uczyć będę tu częściej zaglądać (WSZYSTKO LEPSZE OD NAUKI) :D 
I mam też smutną wiadomość - muszę oddać do naprawy aparat. Mam nadzieję, że nie potrwa to długo i znów będę mogła fotografować bez limitów.
A dzisiaj przedstawiam Wam zdjęcia z INSTAGRAMA z marca i kwietnia. Miłego oglądania! :)

Dla takich widoków warto biegać :)

1,3 - pitaja (mega smaczny owoc!)  2-wiosna w Krakowie


1.Ania! 2.Kasia! 3. Wiolcia!

2- anatomia - ma miłość <3

1. Rowery z Wiolką  3. Kieleckie widoki

Zwierzaki! <3

1. Ania i Rafał! 2. Kręgle z dziewczynami 3. Seans GoT z bratem

1. Michał!  2.Tomuś!  3. Wiolka!


1.Kasia i Monika! 3. Julia!

1.Murakami zawsze spoko.  2.Wietrznia

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Jesteś zadowolona z paletki z MUA? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, nie spodziewałam się cudów za tych kilkanaście złotych a zostałam mile zaskoczona. Cienie mają piękne kolory, długo się utrzymują i są mocno napigmentowane - jednym słowem POLECAM :D

      Usuń
  2. Świetny mix :) Ale masz fajne zwierzaki :)

    OdpowiedzUsuń

INSTAGAM

Subscribe