MOMENTY maj-lipiec

15:51

Hej!
Instagramowe zaległości tak mnie przeraziły, że zabieram się za ten post po raz setny. Tym razem posegreguję zdjęcia kategoriami. Mam nadzieję, że będzie to jakoś wyglądało :) To co? ZACZYNAMY!

I. Książka

  •  "Pamiętnik" - to jedna z tych książek, które za szybko się kończą. Muszę przyznać, że przed jej przeczytaniem, z kilkanaście razy obejrzałam film i mogę przyznać, że jestem fanką obu form przedstawienia tej historii. Aż dziw bierze, kiedy się pomyśli, że to mężczyzna jest autorem tej książki. "Pamiętnik" wzrusza, dostarcza wielu emocji i powodów, do przemyślenia kilku kwestii związanych z naszym życiem. POLECAM :)
  • "Lolita" - Jestem w trakcie jej czytania, jednak już teraz mogę powiedzieć, że z pewnością jest to kontrowersyjna i warta uwagi książka. Styl pisania Nabokova jest dość niezwykły, trudny do podrobienia. Podoba mi się narracja w pierwszej osobie, która sprawia, że czuję się jakbym siedziała w głowie pedofila. Nic tylko dalej czytać!
  •  Obie części "Nawałnicy Mieczy" są świetne, jednakże to część: "Krew i złoto" podbiła moje serce. Akcja goni akcję, wydarzenia są gęsto upakowane i według mnie jest to najlepsza z przeczytanych przeze mnie do tej pory książek z sagi Pieśni Lodu i Ognia :)
  • "Chce się żyć" - to książka optymistyczna i pełna humoru, pomimo że porusza trudny temat. Niesie ze sobą ważny przekaz aby walczyć do końca i spełniać swe marzenia. Ciężko było mi się od niej oderwać, wręcz ją pochłonęłam w kilka godzin. Polecam, polecam, polecam! 
II. Miejsca

1.Galeria Echo                             2. "Bieg przez kampus UJK" na dystans 2km. Polecam wziąć udział w takim wydarzeniu :)
1.Morawica i Oddział Psychiatryczny, gdzie odbywały się moje praktyki. Na zdjęciu z Anią :*   2.Bodzentyn - ruiny zamku.
 W drodze i nad Morskim okiem.
Dwa, jakże artystyczne zdjęcia wykonane podczas biegania (no... w przerwie od biegania).
1.Zalew w Borkowie                                                                    2. Park Miniatur w Krajnie


III. Jedzenie - każdy użytkownik instagrama MUSI takie zdjęcia robić :D

1. Musli z bananem                                               2.Lody waniliowo-truskawkowe

1.Sałatka owocowa                                                              2.Koktajl truskawkowy

1.Domowej roboty burgery                                                                 2.Lody arbuzowe (z Anią)
IV.  Tzw. samoróbki- tu obejdzie się bez komentarza :D



Takie praktyki. :))

 V. Zdjęcia ze znajomkami!
1. Zdjęcie z ogniska z Jabłoną :)     2.Juwenalia z Kubą, Krzyśkiem, Mateuszem a reszty nie znam :D   3.Juwenalia z Anią

1i3. Parktyki z Anią w Morawicy     2. Praktyki z cudowną ekipą w szpitalu na Czarnowie :))

1. Z Domi i Korczakiem w drodze do Zakopanego:)          2.Wycieczka rowerowa z Gugułą :)         3.Nad zalewem w Wilkowie z Iloną i Piotrkiem

Moje dziewczyny! Kasia i Monika :)

Z rodzicami :))

#LOVE OF MY LIFE :D I Domi, Krzysiek i Korczak :))

1i2. Ekipa z fizjoterapii! Ania, Kasia, Asia, Monika i Jabłona  :)                         3. Z Kasią i Iloną :)

<3
 I duuuuuużo zdjęć z wypadu do Parku Miniatur z Kubą, Iloną i Krzyśkiem :)







I to by było na tyle. To najobszerniejszy post z grupy "instagramowatych", więc cieszę się, że już go skończyłam :D W planach mam jeszcze kilka postów (niestety też zaległych) więc spodziewajcie się następnego na dniach. 
POZDRAWIAM CIULE (i gratuluję tym, którzy dotrwali do końca)! :D

You Might Also Like

0 komentarze

INSTAGAM

Subscribe