Ania Kowalczyk

13:02

Hej!

Zapewne stęskniliście się (chociaż odrobinę, co?) za postami czysto "fotograficznymi", które nie pojawiały się od sesji z Julią  (LINK) i kilkoma moimi autoportretami. Dlatego nadrabiam zaległości i tym sposobem przedstawiam Wam piękną Anię! 
Na zdjęcia nie mogłyśmy się zgadać jeszcze od wakacji i nasze spotkanie przekładałyśmy setki razy, aż w końcu w zimny, mglisty, październikowy dzień - po prostu się udało. We wszystkim pomagała nam moja ukochana Ania, która dzielnie trzymała blendę i nosiła moją torbę za co ogromnie dziękuję! I której portret również Wam pokażę :)
Co do zdjęć, to jestem z nich ogromnie zadowolona. Ania Kowalczyk spisała się idealnie, wiedziała co robić i jak to robić aby ujęcie było dobre, poza tym jest przesympatyczną osóbką, z którą mam nadzieję, przyjdzie mi jeszcze kiedyś pracować. Poproszę więcej takich osób na mojej życiowej ścieżce! :)



















Nasza pomoc! Uroda :*

Jak Wam się podobają fotografie? :)

You Might Also Like

1 komentarze

  1. Śliczne zdjęcia :D
    Najbardziej podoba mi się szczery uśmiech ;P

    limakceinabraf.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

INSTAGAM

Subscribe