MOMENTY: maj - czerwiec 2015

11:05



CZERWIEC












Po ilości dodanych zdjęć kwiatów na instagrama w czerwcu, myślę, że zostałam członkiem społeczności, których nazwę wielokrotnie pod owymi fotografiami, dumnie oznaczałam hasztagiem #flowerslovers. No bo jak tu ich nie podziwiać? 
Miesiąc ten był bardzo intensywny pod względem nauki. Rozpoczęła się sesja więc chwile wolne spędzałam nad książkami. Ewentualnie na hamaku. W sumie zdarzało mi się, też leżeć na hamaku z książkami. W każdym razie preferowałam spędzanie czasu na świeżym powietrzu, tak aby organizm mógł chwilę odpocząć od komputera i notatek, którymi byłam wręcz zawalona. Teraz kiedy jestem szczęśliwą studentką po sesji,  wszystko to leży pięknie posegregowane w klaserze oznaczonym napisem "II ROK FIZJOTERAPIA" (zgodnie  z moją manią porządkowania i organizowania). 

MAJ










Maj zdecydowanie kojarzy mi się z juwenaliami. Pierwsze - w Lublinie. Występ Farben Lehre i Elektrycznych Gitar był naprawdę jednym z lepszych koncertów. Wyskakałam się i wytańczyłam z Kubą, chociaż z Farben Lehre znałam tylko kawałek "Matura" (ups!).
Drugie juwenalia to święto UJK w Kielcach. Rozpoczęło się od Biegu przez Kampus UJK na 2km, gdzie utrzymałam się w pierwszej setce (81 miejsce na 1200 osób). Spiekłam sobie przy tym twarz, czy też opaliłam na piękny czerwony kolor, który utrzymywał się jeszcze z 2 dni... Od tamtej pory smaruję się filtrem 50, ilekroć wychodzę na słońce. Po biegu wieczorem "piknikowaliśmy" pod akademikami i byliśmy na karaoke. Następnego dnia wzięłam udział w pochodzie studentów, gdzie z dziewczynami byłyśmy przebrane za robotników/mechaników/hudraulików (każdy interpretuje jak chce). Tego samego dnia poszliśmy potańczyć i kiedy wróciłam do domu, marzyłam tylko o jednym - łóżku.
10 maja z Kubą obchodziliśmy rocznicę, przekroczenia granicy friendzone, czyli uświadomienia, że jesteśmy dla siebie nie tylko przyjaciółmi. Z tej okazji zrobiliśmy sobie specjalne zdjęcie, które mogliście zobaczyć W TYM POŚCIE
A no i zapomniałabym - rozpoczęłam też pisanie pracy licencjackiej, z którą mam nadzieję się szybko i sprawnie uwinąć. W końcu od czego są wakacje? :)


You Might Also Like

7 komentarze

  1. great post :) love your blog!

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Such a fun selection of pics!
    www.anicheberry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny mix, uwielbiam takie posty!
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, buziaki ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. These photos are amazing!love it :)

    http://maariemarie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam oglądać takie mixy :) Pozdrawiam ;))

    OdpowiedzUsuń

INSTAGAM

Subscribe