Jesienne podsumowanie fotograficzne

12:10

O Motywacjo! O Kreatywności! Gdzie byłyście cały ten czas? Na Waszym miejscu rozsiadły się Prokrastynacja i Brak Pewności Siebie. Najwyższy czas było się ich pozbyć. Spytacie co w takim beznadziejnym przypadku pomogło? Terapia była prosta, przyjemna i szybka. Wzięłam udział w wyzwaniu fotograficznym od JESTRUDO. 15 haseł i około 20 dni na ich zinterpretowanie. Jak mi poszło? Oceńcie sami!

1. PASUJE - temat ugryzłam pod kątem mojego hobby. Książki i ja od najmłodszych lat to jedno.


2. POZA DOMEM - Miałam mnóstwo zdjęć wykonanych podczas spacerów po Lublinie. I choć uwielbiam to miasto to żaden z nich nie dał mi tyle radości, co pewien sobotni poranek w towarzystwie tego stwora. Piksel - jak odmrażać sobie ręce, to tylko podczas rzucania Ci piłki!


3. CUDNIE - Tak się czułam, gdy dostałam wydziergane przez babcię, najpiękniejsze i najcieplejsze skarpety świata! I czuję się tak nadal, bo stale je noszę! :)


4. INNA TWARZ - Śmieję się, że to moja mina, gdy ktoś zapyta o to czy znowu wydałam wszystkie oszczędności na książki, lub, czy zaczęłam już pisać pracę magisterską. 


5. ZADUMA - Byłam w filharmonii. Na prawdziwej operze. Całe 3 godziny siedziałam jak zaczarowana.


6. GDY ZAJDZIE SŁOŃCE - Lublin nadal jest czarujący.



7.  TY, JA, MY - nie ma nic bardziej satysfakcjonującego niż fotografowanie szczęścia bliskich.


8. NAJLEPIEJ - mi wśród tych kobiet. Kobiet mojego życia - Mamy, Babci i Bratowej.


9. AROMATY JESIENI - drewno, żywica, mroźny poranek i wilgoć ciągnąca od ziemi.


10. KAWA CZY HERBATA - no właśnie, co dziś u Was wygrało? #kółkoikrzyżyk


11. BLISKO - jeszcze raz Oni. Moja ulubiona para. To ja lubię być blisko nich, żeby chłonąć te pozytywne uczucia i móc je uwieczniać na zdjęciach.


12. POTRZEBUJĘ - częściej tak błękitnego nieba i rażącego w oczy słońca. Pięknie było tego piątku!


13. DZIEŃ DOBRY - takich poranków mi trzeba! Obudzić się tuż przed pierwszym dzwonkiem budzika, założyć szlafrok i zatopić w lekturze... 


14. W DESZCZU - po prostu spaceruję. Nie ma złej pogody, jest tylko niewłaściwe do niej podejście.


15. SMAKUJE - mi w listopadzie wszystko co aromatyczne, z dużą dozą przypraw, z rozgrzewającym chili i kolorowymi warzywami. I takie właśnie jest moje leczo. 


I to by było na tyle! Dajcie znać w komentarzu jak Wam się podobała moja interpretacja piętnastu wyzwaniowych haseł. A ja już spieszę, żeby przeglądać galerie innych uczestników!
 Miłej niedzieli! :)

You Might Also Like

0 komentarze

INSTAGAM

Subscribe